,

Terki software lanserer «hybridbot»

Samhandling mellom maskin og kunderådgiver gir ny dimensjon i chatbot verden, les mer om Terki Software sin nye «hybridbot»

Terki Software har utviklet en chatbot som integreres og samhandler med kunderådgiver gjennom tradisjonell chat på en enkel måte.

Løsningen bygger på at boten går på en egen server uavhengig av hvilken chatløsning som brukes, hvor integrasjonen mellom boten og chatkanalen skjer gjennom et tilleggslag i klientdelen.

Dette er en etterspurt løsning i markedet. Fordelen med denne løsningen er at den er kostnadseffektiv å sette opp, gir gode kundeopplevelser, samtidig som virksomhetene beholder dataene. Løsningen kan enkelt settes opp on-prem., hybrid cloud, eller cloud.

Denne samhandlingen gjør det mye enklere og raskere å lære opp roboten. Det er enkelt for kunde å forstå når han/hun chatter med maskin eller kunderådgiver.

Eksempelbilder fra prosjekt hos Smart Energi

Video av hvordan «hybridbot» fungerer live.

Chatboten blir en viktig del av fremtidens kundeservice med tanke på konkurransebildet og tilgjengelighet. Vi tror at samhandling mellom maskin og kunderådgiver vil gi bedre kundeopplevelse i mange år fremover, ettersom vi fortsatt mangler gode «språkpakker» for det norske språket som gjør at man får god nok brukeropplevelse på rene chatbots.

Løsningen vi her snakker om vil raskt kunne gi store effektivitetsgevinster, og boten vil etterhvert lære fortløpende. Det gjør at man vil oppleve en reduksjon i antall kundedialoger som har behov for å involvere et menneske.

Løsningen er norsk, den er skalerbar fra små til store virksomheter på flere språk og er enkel å administrere for virksomheten selv.

Løsningen er utviklet av miljøet hos Terki som har solid erfaring på drift og utvikling av kundeopplevelser og automasjon gjennom bruk og utvikling av teknologi for små og store kundesentermiljøer i Norge og Norden.

Produkter fra Terki Software:

  • Chat, tradisjonell løsning for deg som ikke har noen chat løsning i dag
  • Chatbot, automatisering og AI
  • Hybridbot, automatisering og AI som samhandler med kunderådgiver gjennom tradisjonell chat